loading...
آریا گستر پخش کننده لوازم یدکی خودرو
امیدی بازدید : 52 چهارشنبه 24 خرداد 1402 نظرات (0)

نگه داشتن خودرو در شرایط مطلوب علاوه بر اینکه باعث جلوگیری از برخی مشکلات احتمالی می شود، به کارکرد نرم خودرو و افزایش طول عمر آن نیز کمک می کند. لذا، تعمیر و نگهداری دوره ای و منظم وسیله نقلیه امر مهمی است. ما می گوییم حتما نیازی به متخصص بودن نیست! چرا که اطلاعات ارائه شده در زیر به شما کمک می کند تا با برخی لوازم یدکی مهم خودرو مانند لنت ترمز امکو آشنا شوید و راننده ای آگاه تر شوید!

به گزارش خودرونویس،نگه داشتن خودرو در شرایط مطلوب علاوه بر اینکه باعث جلوگیری از برخی مشکلات احتمالی می شود، به کارکرد نرم خودرو و افزایش طول عمر آن نیز کمک می کند. لذا، تعمیر و نگهداری دوره ای و منظم وسیله نقلیه امر مهمی است. ما می گوییم حتما نیازی به متخصص بودن نیست! چرا که اطلاعات ارائه شده در زیر به شما کمک می کند تا با برخی لوازم یدکی مهم خودرو مانند لنت ترمز امکو آشنا شوید و راننده ای آگاه تر شوید!

فروشگاه آریا گستر نماینده فروش لوازم یدکی امکو در تهران می باشد. لوازم یدکی ماشین های تولید شرکت ایران خودرو و همچنین خودروهای تیبا، کوئیک، ساینا، پراید و پیکان از محصولاتی می باشد که به صورت پخش عمده لوازم یدکی خودرو به سراسر ایران در فروشگاه آریا گستر به فروش می رسد.

استارت خودرو امکو در آریاگستر

مهمترین لوازم یدکی خودرو

1- استارت خودرو

به زبان ساده استارت خودرو؛ موتوری الکتریکی است که میتواند نیروی الکتریسیته را به مکانیکی تبدیل کند بدین صورت که برق از باتری گرفته میشود و در طی عبور از سیم پیچ درون استارت، باعث چرخاندن چرخ دنده های استارت می گردد و در این مرحله است که وظیفه اصلی استارت آغاز میشود و آن هم رساندن دور موتور خودرو به حداقل ۱۰۰ دور بر دقیقه است.

2- لنت ترمز خودرو

همه ما میدانیم که ترمز چه کار مهمی انجام میدهد؟ در شرایط اضطراری باعث متوقف شدن خودرو میشود که از تصادفات جلوگیری میکند و نباید این سیستم را در خودروها نادیده گرفت به همین خاطر شرکت امکو هم محصولات با کیفیتی تولید و عرضه می نمایید. حال لنت یکی از بخش ‌های سیستم ترمز است که متشکل از دو بخش کفشک لنت و لقه لنت است و مجموعا لنت ترمز خودرو را تشکیل می دهند.

3- شمع و وایر شمع خودرو

شمع، قطعه ای است‌ کوچک که روی سیلندر خودرو جای میگیرد و وظیفه آن، عمل جرقه‌ زنی برای ایجاد احتراق در محفظه‌ مخصوص است. وایر شمع خودرو هم قطعه ‌ای است که‌ برق را از کوئل یا دلکو به شمع انتقال میدهد. به همین دلیل است که شمع قطعه ای است لازم در کنار وایر شمع و بدون وجود شمع، وایر قادر نیست وظیفه خود را به درستی انجام دهد.

4- برف پاک کن خودرو

برف پاک کن خودرو جزو قطعات ضروری برای انواع سواری ها از جمله اتوبوس و کامیون و … است. در یک تعریف ساده، برف پاک کن قطعه ‌ای است مکانیکی الکتریکی که وظیفه ‌ی اصلی آن، پاک کردن شیشه ‌ی جلو از باران، برف، گرد و خاک است و در شیشه‌ ی عقب و چراغ‌ های برخی خودروها نیز قابل نصب است.

5- پروانه و فن خودرو

از مهمترین سیستم های موجود در خودروها، سیستم خنک‌کننده آن است که قیمت های مختلفی نسبت به نوع محصول مانند قیمت موتور فن پژو 405 امکو دارند. به دو دسته کلی آب خنک و هوا خنک تقسیم میشود. از مهمترین اجزای این سیستم ها میتوان رادیاتور، واتر پمپ، ترموستات و پروانه خنک‌کننده یا همان فن را نام برد. قطعه مورد نظر ما پروانه و فن خودرو است که وظیفه پروانه یا همان فن خودرو خنک کردن موتور و تامین هوای مورد نیاز برای فرایند خنک کردن است.

قیمت موتور برف پاک کن امکو

6- بخاری خودرو

در زمستان استفاده از بخاری جزو الزامات است که گرم کردن کابین ماشین توسط بخاری آن صورت میگیرد. گرمای بخاری خودرو از موتور آن تامین میشود بدین صورت که این گرما توسط آب رادیاتور جذب شده و بخشی از آن در رادیاتوری که برای بخاری تعبیه شده جریان پیدا می کند؛ با ورود این گرما به رادیاتور بخاری دمنده ای که در آن تعبیه شده است با گذر دادن جریان هوا، هوای گرم را به سمت داخل کابین هدایت میکند. بنابراین بر خلاف کولر خودرو عملکرد بخاری، فشاری به موتور وارد نمی کند.

7- واتر پمپ خودرو

واترپمپ همانطور که از نامش پیداست وظایفش مربوط به پمپاژ آب در خودرو است و محل جاگیری آن بروی سیلندر و کنار تسمه تایم است. با به حرکت در آوردن دائمی آب و ضد یخ در موتور و پمپاژ آنها از جوش آوردن خودرو جلوگیری میکند.

8- قطعات تعلیق و فرمان خودرو

از دیگر سیستم های مهم در خودرو سیستم فرمان است که در واقع بخش مهمی از ایمنی و آسایش در رانندگی را شامل می شود. از این سیستم برای کنترل مسیر حرکت و هدایت خودرو به صورت صحیح و پایدار در مسیر مدنظر راننده استفاده می شود. به این جهت کیفیت و کارایی قطعات سیستم تعلیق و فرمان بسیار حائز اهمیت هستند. این قطعات شامل:

  • غربیلک
  • ستون و میل فرمان
  • اتصالات
  • جعبه فرمان
  • بازوهای فرمان
  • شغال دست میشود.

برای داشتن با کیفیت ترین قطعات یدکی خودرو با ما در ارتباط باشید

انتخاب لوازم یدکی با کیفیت می تواند عملکرد بهتر وسیله نقلیه شما را برای مدت طولانی تضمین کند. همچنین، با صرف وقت خود برای انتخاب قطعات یدکی خودرو با کیفیت بالا، می توانید اطمینان حاصل کنید که فقط از محصولات اصل و نه تقلبی با قیمت مناسب استفاده می کنید.

بازرگانی آریا گستر یک مجموعه تجاری، خدماتی است که در زمینه تهیه، فروش و توزیع قطعات یدکی خودروهای سواری از جمله پراید، پژو 405، پژو 206، پیکان، سمند و تیبا فعالیت دارد. این شرکت با تکیه بر دانش مدیریتی که حاصل سالها تجربه در بازار قطعات یدکی خودرو کشور است در اوایل دهه هشتاد شمسی شروع به فعالیت در زمینه توزیع محصولات به صورت گسترده در سراسر کشور نموده است.

آریا گستر نمایندگی شرکت اتحاد موتور لنت ترمز امکو

آریا گستر نمایندگی شرکت اتحاد موتور در تهران

فروشگاه آریا گستر نماینده فروش محصولات شرکت اتحاد موتور Emco امکو در تهران است. لوازم یدکی ماشین های تولید شرکت ایران خودرو و همچنین خودروهای تیبا، کوئیک، ساینا، پراید و پیکان از محصولاتی است که به صورت پخش عمده لوازم یدکی خودرو به سراسر ایران، در فروشگاه آریا گستر به فروش می رسد.

سخن پایانی

تامین ‌کنندگان بزرگ لوازم یدکی خودرو همانند آریاگستر معمولاً کم ‌هزینه ‌ترین انتخاب برای قطعات و لوازم جانبی خودرو هستند. چون فروش منظم، تخفیفات و قیمت های مناسبی دارند که اکثر شرکت های کوچک نمی توانند با آنها مقابله کنند. همچنین محصولات آنها از کیفیت بالا و گارانتی برخوردار است.

برچسب ها EMCO , لوازم یدکی امکو ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 195
  • بازدید سال : 1,031
  • بازدید کلی : 3,586